Gepubliceerd: 31 december 2023

Lancering dorpsplan Wehl en Nieuw-Wehl

WEHL – Het nieuwe dorpsplan Wehl en Nieuw-Wehl is een feit. Na de succesvolle inloopavond op 22 maart 2023 in Ons Huis aan de Grotestraat 25 voor alle inwoners van Wehl en Nieuw-Wehl heeft de Stichting Dorpsraad Wehl ook het dorpsplan op 30 november 2023 onder veel belangstelling kunnen presenteren aan het college van Burgemeester en Wethouders van de gemeente Doetinchem.

Het dorpsplan van 2015 was toe aan een herziening omdat al vele doelen en wensen zijn gerealiseerd. Tijdens de inloopavond zijn er meerdere gesprekstafels geweest waarbij uiteenlopende wensen en ideeën zijn uitgesproken. Het dorpsplan 2.0 staat in het teken van uiteenlopende thema’s, waaronder verkeersveiligheid, duurzaamheid en wonen. De succesvolle gespreksopbrengsten vormen het fundament voor het dorpsplan 2.0 over de periode 2023-2030. Lof voor leden van de dorpsraad die een prachtige portfolio van het dorpsplan 2.0 wisten samen te stellen. Dank aan een ieder voor de input en het vervaardigen van dit vernieuwde Dorpsplan. Tevens is die dag ook de vernieuwde website van de Dorpsraad online gegaan.

Hier vindt u het nieuwe dorpsplan 2023 – 2030; https://www.dorpsraadwehl.nl/dorpsplan/