Gepubliceerd: 14 januari 2024

Repair Café Wehl/Nieuw Wehl – verhuisd en op zoek naar versterking

Wat doe je met een lamp of stofzuiger die het niet meer doet? Wat doe je met een kapotte stoel of speelgoed?

Weggooien? In het kader van duurzaamheid: Mooi niet!

Waarom weggooien als het ook gerepareerd kan worden?

Repair Café Wehl/Nieuw Wehl is een van de landelijke plekken waar u met uw kapotte spulletjes naar toe kan gaan om deze (tegen een vrijwillige bijdrage) door de vrijwilligers, met veelal een technische achtergrond, te laten repareren. Duurzaam en kostenbesparend.

Met ingang van januari 2024 zijn wij verhuisd naar

‘Ons Huis’, Grotestraat 27 in Wehl.

Iedere 1e dinsdag van de maand van 10.00-12.00 uur kunt u daar terecht.

Om de klussen te kunnen klaren zijn wij dringend op zoek naar enthousiaste en vooral kundige vrijwilligers (met name met kennis van elektrische apparaten) om ons team te versterken.

Vind jij het leuk om je kennis te delen en heb je tijd samen met de andere vrijwilligers een steentje bij te dragen aan onze doelstelling?

Is je belangstelling gewekt?

Kom dan eens langs in ‘Ons Huis’ of neem contact met ons op via wehlrepaircafe@gmail.com

Samen krijgen we het in Wehl voor elkaar!